Wyciąg z rejestru zmian - 22 gru 2022 (08:26)
Regulamin zakupu i rezerwacji biletów
do Kina FREGATA w Lęborku
Lęborskie Centrum Kultury FREGATA w Lęborku
poprzez stronę internetową www.lck-fregata.pl
§ 1. DEFINICJE
1. „Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin zakupu i rezerwacji biletów do LCK “Fregata” poprzez stronę internetową www.lck-fregata.pl
2. „Witryna” – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem www.lck-fregata.pl, której administratorem jest Sprzedawca;
3. „Sprzedawca” – Lęborskie Centrum Kultury “FREGATA”, NIP 841-166-29-88, Regon 2205135
4. „Kino” – budynek Lęborskiego Centrum Kultury „FREGATA” mieszczącego się przy ulicy Gdańskiej 12 w Lęborku.
5. „Bilet” – oznacza znak legitymacyjny uprawniający do udziału w oznaczonym wydarzeniu w LCK “Fregata” na miejscu przypisanym do niego, możliwy do nabycia lub rezerwacji za pośrednictwem Witryny; bilet zakupiony poprzez Witrynę ma formę foto-kodu, który przekazywany jest Użytkownikowi w formie e-mail.
6. “Wydarzenie kulturalne” – seans filmowy, koncert, spektakl, itp.
7. „Użytkownik” – osoba korzystająca z Witryny w celu zakupu lub rezerwacji Biletu; 8. „Strona Płatności” – strona internetowa www.przelewy24.pl, Przelewy24 - PayPro S.A., z siedzibą w Poznaniu, 60-198 Poznań, przy ulicy Pastelowej 8.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu i rezerwacji przez Użytkowników Biletów za pośrednictwem Witryny.
2. Użytkownik przyjmuje zobowiązanie do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed zakupem lub rezerwacją Biletu za pośrednictwem Witryny.
3. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Witryny oraz rezerwacji, zakupu oraz realizacji Biletów w sposób zgodny z Regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
4. Korzystanie z Witryny wymaga spełnienia następujących minimalnych warunków technicznych:
a) oprogramowanie: dowolna przeglądarka internetowa obsługująca aplikację JavaScript, program umożliwiający podgląd i wydruk biletów zapisanych w formacie PDF.
b) wymagania sprzętowe: komputer z dostępem do Internetu, procesor Pentium 233 Mhz lub lepszy, pamięć RAM: min 128 MB, karta wideo i monitor o rozdzielczości Super VGA (800 x 600) lub wyższej.
§ 3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA NA BILET
1. Zakup Biletu następuje poprzez złożenie za pomocą Witryny zamówienia na Bilet oraz dokonanie za pośrednictwem Strony Płatności zapłaty należności wynikającej z zamówienia, na zasadach określonych w Regulaminie.
2. Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez kliknięcie w ikonę „Rezerwuj/Kup bilet” przy wybranym wydarzeniu w zakładce ,,Repertuar''. Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach Witryny następujących czynności:
a) wybór ilości i rodzaju Biletów oraz przypisanych im miejsc na sali kinowej dla danego wydarzenia,
b) złożenie potwierdzenia dokonanego zamówienia (podsumowanie zamówienia)
c) podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu komórkowego)
d) złożenie oświadczenia o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika o treści wskazanej na podstronie Witryny
e) złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „Rezerwuj/Kup bilety”
3. Złożenie zamówienia powinno nastąpić nie później niż w terminie 5 minut od momentu zaznaczenia miejsc na sali kinowej, których ma dotyczyć Bilet. Upływ powyższego terminu powoduje wygaśnięcie Witryny i konieczność ponownego
rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
4. Użytkownik ma prawo zamówić Bilety na wydarzenia z bieżącego repertuaru LCK “Fregata”, których sprzedaż umożliwi Sprzedawca za pośrednictwem Witryny.
5. Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dane wydarzenie za pośrednictwem Witryny, który może różnić się od okresu sprzedaży biletów w kasie LCK “Fregata”. Jeżeli Sprzedawca nie postanowi inaczej, złożenie zamówienia będzie możliwe nie później niż na godzinę (60 minut) przed godziną rozpoczęcia wydarzenia, którego dotyczyć ma zamawiany Bilet.
6. Użytkownik ma prawo do zamówienia nie więcej niż 6 Biletów w jednym zamówieniu na seans filmowy, a na koncerty i spektakle teatralne - nie więcej niż 4 Bilety.
7. Użytkownik zamawiając Bilet ulgowy przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że jego realizacja w LCK “Fregata” jest możliwa wyłącznie za okazaniem stosownego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi. Sprzedawca zastrzega, że może odmówić zamiany Biletu na Bilet normalny lub zwrotu Biletu w przypadku nie okazania powyższych dokumentów.
8. Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości e-mail, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Prosimy o uważne wpisywanie adresu e-mail, aby uniknąć pomyłek. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wysłane w czasie 5 minut od otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będzie zawierać:
a) dane wydarzenia, na który obowiązywać ma Bilet lub Bilety (kino, data),
b) dane zamówionego Biletu lub Biletów (rodzaj, cena),
c) informację o kosztach transakcji za zakup Biletów,
d) numer transakcji,
e) termin płatności, po którego bezskutecznym upływie zamówienie zostanie anulowane.
9. Koszt transakcji za zakup Biletów pokrywa Sprzedawca.
§ 4. PŁATNOŚCI
1. Płatność za Bilet zamówiony za pośrednictwem Witryny umożliwiona będzie wyłącznie za pomocą Strony Płatności, na którą Użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
2. Użytkownik ma możliwość zapłaty za zamówione Bilety wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych na Stronie Płatności.
3. Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych Biletów wraz z kosztami transakcji. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do wykonania płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Bilety.
4. Płatność powinna być dokonana nie wcześniej niż w momencie złożenia zamówienia i nie później niż w terminie 30 minut od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, zamówienie Użytkownika zostanie anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany wiadomością e-mail wysłaną na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest data otrzymania przez Sprzedawcę informacji o wykonaniu płatności.
5. Płatność dokonana po upływie 30 minut od złożenia zamówienia zostanie zaksięgowana na Stronie Płatności jako przedpłata, której wykorzystanie lub zwrot następują zgodnie z postanowieniami regulaminu Strony Płatności.
6. Ceny wskazane na stronach Witryny w potwierdzeniu zamówienia oraz na Bilecie są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. W przypadku filmów w technologii 3D, wraz z biletem uczestnik wydarzenia otrzyma okulary do systemu projekcji 3D. LCK “Fregata” informuje, że bez w/w okularów do systemu projekcji 3D prawidłowy odbiór filmu jest niemożliwy.
8. Okulary do systemu projekcji 3D będą wydawane bezpośrednio przed seansem na podstawie druku biletu.
9. Otrzymane okulary do systemu projekcji 3D należy zwrócić obsłudze LCK “Fregata” po zakończonym seansie.
§ 5. DOSTAWA I REALIZACJA BILETU
1. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma Bilet w formie e-mail: około 5 minut od dokonania płatności, nie później jednak niż w terminie 20 minut od złożenia zamówienia, na adres e-mail Użytkownika zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca Bilet w postaci foto-kodu zapisanego w pliku w formacie PDF.
2. Wyposażeniem niezbędnym do wykorzystania Biletu wysłanego Użytkownikowi w formie e-mail jest:
a) komputer z oprogramowaniem obsługującym pliki w formacie PDF,
b) drukarka komputerowa z czarnym tuszem oraz biały papier.
3. Realizacja Biletu następuje poprzez okazanie pracownikowi LCK “Fregata” obsługującemu bramkę biletową:
a) telefonu komórkowego z wyświetlonym foto-kodem lub wydruku w kolorze czarnym na białym papierze, zawierającego foto-kod w rozmiarze nie mniejszym niż 2x2 cm,
b) dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizacji biletu ulgowego,
c) w przypadku wątpliwości co do oryginalności Biletu lub osoby uprawnionej do jego realizacji, pracownik Sprzedawcy jest upoważniony do: zażądania okazania przez Użytkownika także dowodu tożsamości, a w szczególności dowodu osobistego lub legitymacji uczniowskiej lub studenckiej.
4. Koszt połączenia z siecią Internet w celu pobrania Biletu w formie e-mail ponosi Użytkownik zgodnie z taryfą swojego operatora. Rozmiar Biletu wynosi do 150 KB.
5. W przypadku niespełnienia przez Użytkownika któregokolwiek z wymogów wskazanych w punkcie 2-4 §5 Regulaminu, Użytkownik nie jest uprawniony do udziału w wydarzeniu, żądania od Sprzedawcy zamiany Biletu na inny ani żądania zwrotu płatności lub zapłaty jakiegokolwiek innego ekwiwalentu.
6. Bilet ważny jest od momentu jego otrzymania po dokonaniu płatności, do momentu zakończenia wydarzenia, którego dotyczył. Użytkownik nie ma prawa do udziału w wydarzeniu w LCK “Fregata” poza terminem ważności Biletu. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie Biletu osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się w LCK “Fregata” kilku osób z tym samym Biletem,
upoważnioną do udziału w wydarzeniu będzie wyłącznie osoba, która zrealizowała Bilet jako pierwsza.
7. W przypadku, gdy Użytkownik opuszcza salę kinową w trakcie trwania wydarzenia, powinien okazać pracownikowi LCK “Fregata” Bilet w sposób wskazany w punkcie 3 §5 pod rygorem utraty prawa do powrotu na salę kinową i udziału w dalszej części wydarzenia.
§ 6. ZWROT BILETU
1. Bilet, który nie zostanie zrealizowany w sposób wskazany w §5 Regulaminu nie podlega wymianie lub zwrotowi, chyba że postanowienia niniejszego paragrafu stanowią inaczej.
2. Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
a) w przypadku odwołania wydarzenia, którego dotyczy Bilet lub opóźnienia w jego rozpoczęciu o co najmniej 30 minut,
b) w przypadku braku możliwości uczestniczenia w wydarzeniu, jednak nie później niż 72 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia, po spełnieniu warunków wyszczególnionych w §6 punkt 6 Regulaminu zakupu i rezerwacji biletów LCK “Fregata”.
Powyższe zwroty nie dotyczą biletów wstępu na koncerty i spektakle teatralne.
c) w przypadku innych okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu leżących po stronie Sprzedawcy z zastrzeżeniem postanowień punktu 3 §6 Regulaminu.
3. Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w przypadku opóźnienia rozpoczęcia seansu filmowego krótszego niż 30 minut.
4. W przypadku odwołania seansu filmowego Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Użytkowników w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres wskazany w zamówieniu.
5. Użytkownik, pod rygorem utraty prawa do zwrotu Biletu, powinien zgłosić zwrot Biletu w formie elektronicznej, zgodnie z punktem 6 §6 Regulaminu - w terminie 7 dni od dnia odwołanego seansu filmowego, którego dotyczył Bilet lub odpowiednio w terminie 7 dni od wydania przez Sprzedawcę informacji o odwołaniu wydarzenia.
6. Użytkownik winien zgłosić zwrot Biletu w formie wiadomości e-mail na adres:
bilety@lck-fregata.pl, z adresu wskazanego w zamówieniu, w której należy:
a) wpisać jako tytuł wiadomości: „Zwrot biletu”,
b) zamieścić jako załącznik wypełniony, podpisany i zeskanowany formularz zwrotu biletu (strona nr 12 regulaminu),
c) zamieścić jako załącznik potwierdzenie dokonania płatności oraz Bilety otrzymane w formacie PDF.
8. W przypadku zgłoszenia zwrotu Biletu i jego pozytywnego rozpatrzenia, Użytkownik otrzyma zwrot płatności na konto nie później niż 14 dni od zgłoszenia w takiej samej formie w jakiej dokonał płatności czyli poprzez Stronę płatności. W przypadku niezasadnego zgłoszenia zwrotu, Użytkownik otrzyma zwrotną informację o przyczynach nieuwzględnienia zwrotu.
§ 7. REZERWACJA
1. Złożenie zamówienia rezerwacji możliwe jest poprzez kliknięcie w ikonę „Rezerwuj miejsce” przy wybranym wydarzeniu w zakładce ,,Repertuar''. Złożenie rezerwacji następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach Witryny następujących czynności:
a) wybór miejsc na sali kinowej dla danego wydarzenia, na które obowiązywać będą Bilety,
b) złożenie potwierdzenia dokonanego zamówienia (podsumowanie zamówienia),
c) podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu komórkowego),
d) złożenie oświadczenia o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika, o treści wskazanej na podstronie Witryny,
e) dokonanie rezerwacji poprzez kliknięcie w ikonę „rezerwuj bilety”.
2. Dokonanie rezerwacji powinno nastąpić nie później niż w terminie 5 minut od momentu zaznaczenia miejsc na sali kinowej, których ma dotyczyć Bilet. Upływ powyższego terminu powoduje wygaśnięcie Witryny i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury rezerwacji.
3. Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnego decydowania, na które z wydarzeń z repertuaru LCK “Fregata” będzie możliwa rezerwacja na pośrednictwem Witryny, jak również o okresie, w którym rezerwacja Biletu na dane wydarzenie będzie możliwa. Jeżeli Sprzedawca nie postanowi inaczej, dokonanie rezerwacji będzie możliwe nie później niż na 60 minut przed godziną rozpoczęcia wydarzenia, którego dotyczyć ma rezerwowany Bilet.
4. Użytkownik ma prawo do rezerwacji za pośrednictwem Witryny nie więcej niż 6 Biletów na dane wydarzenie.
5. Użytkownik podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem Witryny nie wybiera kategorii cenowej Biletu. Ewentualny wybór Biletu zniżkowego (wraz z weryfikacją dokumentu uprawniającego do zniżki) ma miejsce podczas odbioru zarezerwowanego Biletu w kasie LCK “Fregata”.
6. Użytkownik, który dokonał rezerwacji, otrzyma potwierdzenie jej przyjęcia w formie wiadomości e-mail, która zostanie wysłana na adres podany podczas dokonywania rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane w czasie 5 minut od otrzymania rezerwacji przez Sprzedawcę. Potwierdzenie rezerwacji będzie zawierać:
a) dane wydarzenia, na które obowiązywać ma zarezerwowany Bilet lub Bilety (data, sala),
b) dane zarezerwowanych miejsc na sali (rząd, miejsce),
c) numer rezerwacji.
7. Zakup Biletu zarezerwowanego poprzez Witrynę możliwy jest wyłącznie w kasie LCK “Fregata”, w którym odbywać będzie się wydarzenie, którego dotyczy Bilet. Użytkownik może zakupić zarezerwowany Bilet w kasie LCK “Fregata”. Użytkownikowi nie przysługuje pierwszeństwo w zakupie Biletu przed klientami LCK “Fregata”, którzy nie dokonali rezerwacji.
8. Zakup zarezerwowanego Biletu następuje poprzez:
a) podanie w kasie LCK “Fregata” otrzymanego numeru rezerwacji, a w razie jego braku imienia i nazwiska (wraz z okazaniem dokumentu ze zdjęciem) oraz adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego,
b) okazanie w kasie LCK “Fregata” dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizacji Biletu ulgowego,
c) zapłatę w kasie LCK “Fregata” ceny za Bilety zgodnie z cennikiem obowiązującym w LCK “Fregata”.
9. Zarezerwowany Bilet należy odebrać najpóźniej w terminie 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia, którego Bilet dotyczy. Po upływie powyższego terminu rezerwacja zostaje bezpowrotnie anulowana.
10. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru rezerwacji osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się w LCK “Fregata” kilku osób podających ten sam numer rezerwacji, upoważnioną do zakupu zarezerwowanego Biletu będzie osoba, która zgłosiła się w kasie LCK “Fregata” jako pierwsza.
11. Sprzedawca nie odpowiada za niemożność zakupu zarezerwowanego Biletu z przyczyn od niego niezależnych w szczególności:
a) w przypadku chwilowej lub trwałej utraty połączenia z systemem informatycznym weryfikującym dokonanie rezerwacji przez Użytkownika,
b) w przypadku niemożności odbioru Biletu w czasie wskazanym w punkcie 9 §7 ze względu na kolejkę przed kasą LCK “Fregata”.
§ 8. PROCEDURA REKLAMACJI
1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Witryny i sprzedaży Biletów za jej pośrednictwem, należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej LCK “Fregata”, którego sprawa dotyczy. Ustala się następujący adres elektroniczny LCK “Fregata”: bilety@lck-fregata.pl.
2. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
3. Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w terminie 14 dni od daty powzięcia przez Użytkownika informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było przyczyną reklamacji. O momencie dotarcia reklamacji decyduje data wysłania reklamacji na adres wskazany w punkcie 1 §8 Regulaminu. Reklamacja wysłana po upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych.
4. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Użytkownika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 30 dni od daty ich złożenia.
6. Decyzja Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Użytkownik o decyzji Sprzedawcy zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przechowywania kopii wszelkiej korespondencji z Użytkownikiem.
§ 9. FAKTURY VAT DO BILETÓW ZAKUPIONYCH PRZEZ INTERNET
1. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Użytkownika podczas zakupu biletu.
2. W celu otrzymania Faktury VAT należy przy zakupie biletu zaznaczyć właściwy kwadracik z prośbą o wystawienie Faktury oraz wpisać prawidłowe dane do wystawienia Faktury. Ponieważ faktura generowana jest automatycznie, prosimy aby uważnie wpisywać dane szczególnie nr NIP gdyż nie ma możliwości ich korekty na już wystawionej fakturze.
3. Faktura przesyłana jest automatycznie na adres e-mail podany przy zakupie Biletu
§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. W związku z procesem rezerwacji miejsc lub zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, Użytkownik przekazuje Operatorowi Witryny swoje dane osobowe. Administratorem danych osobowych jest Operator Witryny - LCK “Fregata” z siedzibą przy ulicy Gdańskiej 12 w Lęborku (kod pocztowy: 84-300), tel.: 59 86 22 530, adres e-mail: lckfregata@wp.pl
2. Korzystanie z Witryny jest dobrowolne, jednak skorzystanie z niektórych usług, w szczególności w celu dokonania zakupu Biletów lub rezerwacji miejsca, może wiązać się z koniecznością podania danych osobowych Użytkownika.
3. Administrator Witryny wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: anka.cykman@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4. Dane osobowe są przetwarzane w celach opisanych w Polityce prywatności i obejmują przetwarzanie w celu umożliwienia i prawidłowego wdrożenia zamówionych usług/produktów (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rada 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”); celami przetwarzania danych osobowych są w szczególności:
a. rozpatrywanie wszelkich skarg, archiwizowanie lub bieżący kontakt związany z zamówioną usługą/produktem - w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, którym są odpowiednio: wyjaśnianie sprawy, obrona lub rozstrzyganie roszczeń, potrzeba stałego kontaktu (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
b. za odrębną zgodą - w zakresie objętym oświadczeniem (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
c. umożliwienie LCK “Fregata” wypełnienie swoich obowiązków prawnych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5. W przypadku zakupu biletu przez Użytkownika jego dane osobowe mogą zostać przekazane operatorom płatniczym obsługującym usługi wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do umożliwienia dokonywania płatności. Podmioty, którym udostępnia się dane, są oddzielnymi administratorami tych danych. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania również w tych podmiotach. Z wyjątkiem powyższego i przypadków szczegółowo określonych w osobnych przepisach, zgody na przetwarzanie danych osobowych, postanowień Regulaminu, przypadków ujawnienia danych pracownikom lub współpracownikom Operatora Witryny lub podmiotom wspierającym Witrynę, Operator na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych lub przypadków określonych przez prawo (takich jak na przykład udostępnianie danych osobowych zawartych w korespondencji papierowej operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu dostarczania korespondencji, udostępnianie danych osobowych organom państwowym), dane osobowe Użytkowników dane przekazane Operatorowi Witryny nie będą ujawniane osobom trzecim.
6. Operator Witryny informuje, że wnioski o zgodę kierowane są do osób posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które mogą złożyć takie oświadczenie we własnym imieniu oraz osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, które działają za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego i uzyskały zgodę na podjęcie działań w celu zawarcia umowy oraz złożenia oświadczeń zgodnie z Regulaminem i Polityką prywatności.
7. Operator Witryny zapewnia, że dane osobowe przekazywane Operatorowi przez Użytkowników będą chronione środkami technicznymi zapewniającymi najwyższy poziom bezpieczeństwa danych osobowych Użytkowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Dane będą przetwarzane do momentu realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, oraz do celów archiwizacji - nie dłużej niż jest to konieczne do upływu terminu do zgłoszenia reklamacji za świadczoną usługę, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Jeśli Sprzedawca przetwarza dane za zgodą, będą one przechowywane do momentu wycofania zgody.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci, której Użytkownicy składają i otrzymują Bilety. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Internet, za pośrednictwem którego Użytkownicy składają zamówienia.
2. Niniejszy Regulamin jest dostępny bezpłatnie za pośrednictwem strony internetowej, która umożliwia jego pobieranie i drukowanie, a także w kasie LCK “Fregata” (i może być wykorzystywany do celów informacyjnych, osobistych, niekomercyjnych tylko dla Użytkownika).